دیدار شهردار منطقه ۲۰ با اعضای تیم منتخب فوتسال کودکان کار(ایلیا)

پیام اقتصاد : شهردار منطقه ۲۰ در راستای حضور کودکان کار موسسه ایلیا در مسابقات لیگ فوتسال کودکان آینده ساز(کار) با آنان دیدار کرد.

0

به گزارش پیام اقتصاد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، در راستای تحقق شعار تهران شهری برای همه و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در شناسائی و پرورش استعدادهای برتر و انتخاب تیم کودکان کار موسسه ایلیا برای شرکت در دومین دوره مسابقات لیگ فوتسال کودکان کار مناطق ۲۲گانه، شهردار منطقه ۲۰ با کودکان موسسه ایلیا دیدار کرد.

فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ ضمن تبیین اهداف در راستای فراهم کردن زمینه های ایجاد یک ساختار و الگوی منسجم توسعه و پرورش استعدادها و ظرفیت های نهفته گفت: آموزش کودکان کار بسیار مهم است و باید با جدیت بیشتری به آن توجه شود چون این کودکان آینده سازان این کشور هستند و مباحث آموزشی و اخلاقی به ویژه فعالیتهای ورزشی و فرهنگی در زندگی فردی و اجتماعی آنان موثر خواهد بود.

افشار با بیان اینکه زندگی امروزه با شهرنشینی عجین شده و به طبع آن رعایت یکسری قوانین شهری ضروریست، بر آشنایی کودکان کار با تکالیف خود در جامعه با همکاری موسسه ایلیا و معاونت اجتماعی منطقه تاکید کرد.

حجت الاسلام معبودی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ نیز گفت: کودکان کار موسسه ایلیا برای مسابقات لیگ فوتسال کودکان آینده ساز(کار) مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران منتخب شده اند و دومین دوره این مسابقات برای سنین ۱۱ تا ۱۶ سال به میزبانی شهرداری منطقه ۱۲ برگزار می شود.

معبودی با اشاره به اینکه اولین بازی این مسابقات روز چهارشنبه۸ بهمن ماه برگزار می شود، افزود: تیم فوتسال موسسه ایلیا متشکل از ۱۰ نفر در رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال در لیگ فوتسال کودکان کار مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران به رقابت خواهند پرداخت.

این گزارش حاکی است در پایان این جلسه از سوی شهرداری منطقه ۲۰ به اعضای تیم فوتبال موسسه ایلیا پک ورزشی اهدا شد.