مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان مدیر برتر در شهرداری تهران انتخاب شد

در اولین ‌همایش مدیران برتر شهر ارتباطی تهران، مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران به عنوان برترين مدير شهر ارتباطي تهران در حوزه ارتباطات تقدیر شد.

0

به گزارش پیام اقتصاد به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، اولین همایش مدیران برتر شهر ارتباطی تهران که عصر روزشنبه ۲۴ خرداد ماه ۹۹ باحضور پیروز حناچی شهردار تهران، امینی نایب رییس شورای شهر تهران، محمدجواد حق شناس و خانم اماني از اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران، معاونين و مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد.

پیروز حناچی، شهردار تهران با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی گفت: روابط عمومی و تاثیر آن بر افکار عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و طبیعتا این مساله کارویژه همه روابط عمومی هاست.
وی با اشاره به تبعات عدم توجه به افکار عمومی در روابط عمومی‌ها خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ما در شهرداری تهران تبیین سیاست‌هایی است که در خانواده شهرداری اجرایی می شود.قطعا اداره کردن شهر با مردم نتایج بهتر و هزینه کمتری دارد.
در اين همايش نتيجه عملکرد ۱۱۶ مدیر ارتباطی شهرداری تهران در سال ۹۸ پایش شده بود اعلام گرديد و فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروي تهران و حومه به عنوان برترين مدير شهر ارتباطي تهران انتخاب و توسط شهردار تهران موفق به دريافت تندیس زرین و عنوان افتخارآمیز بهترین روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه شهرداری تهران شد.
در اين لوح آمده 
امروزه ارتباطات اثر بخش با مخاطبين به عنوان يكي از اركان كليدي سازمان هاي پيشتاز و نو آور، بيش از گذشته مورد توجه است. تلاش براي تحقق ايده شهر ارتباطي، به معناي شهري كه در آن گفتگو بين ذينفعان با شفافيت، اثر بخشي و سهولت در جريان مي باشد به عنوان چشم انداز فعاليت هاي شهرداري در اين حوزه داراي اهميت است.در سال گذشته شهرداري تهران به عنوان بزرگترين نهاد عمومي و خدمت رسان كشور، مانند هميشه، توجه رسانه ها و مخاطبين بوده و اين مهم مرهون كوشش مديران روابط عمومي و همراهي مديران ارشد سازمان است كه با تسهيل فرايند ارتباط گيري با شهروندان، ايجاد زير ساخت هاي ارتباطي و در اختيار قرار دادن امكانات سازماني به فعالين حوزه روابط عمومي، توانسته اند گامي موثر در جهت ارتقا چشم انداز “تهران شهري براي همه” بردارند. پايش فعاليت ها رويكرد مديران ارشد شهرداري تهران در سال ۱۳۹۸ نشان از تلاش و اهتمام شما در مسير توسعه ارتباطات درون و برون سازماني براي تحقق اهداف و محورهاي گفتماني مديريت شهري داشته است و در اين خصوص به عنوان “برترين مدير شهر ارتباطي تهران “شناخته شده ايد. ضمن تقدير از تلاشهاي ارزشمند شما، آرزومنديم با توكل بر خداوند متعال در ادامه طي مسير تحقق شعار تهران شهري براي همه موفق باشيد.