برای پیشگیری از ابتلا به کرونا؛ غربالگری کارکنان شهرداری منطقه ٥ انجام  شد

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ٥ گفت : برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ، مرحله دوم طرح غربالگری و پایش سلامت کارکنان شهرداری منطقه ٥ ، اجرا شد.

0

به گزارش پیام اقتصاد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، فاطمه سادات حمیدیان افزود : در این طرح که با هماهنگی معاونت توسعه منابع انسانی و همکاری شرکت شهر سالم، با زمان بندی منظم از ۲۱ تیر ماه آغاز شده است ، بیش از ۷۰۰ نفر ازکارکنان در ساختمان ستادی و نواحی معاینه و غربالگری شده اند.

به گفته معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ٥ ، تیم غربالگری که متشکل از پزشک ، پرستار و تکنسین آزمایشگاه است با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابتدا کارکنان را معاینه ( تب سنجی ، تست اندازه گیری میزان اکسیژن خون ) و سپس در صورت نیاز ، از افراد آزمایش خون و سایر آزمایش‌های لازم گرفته و توصیه های بهداشتی لازم به آن ها ارائه می شود.

حمیدیان تاکید کرد: با هوشمندی مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ٥ و کارکنان این اداره و همکاری بیمارستان ابن سینا ، تست pcr برای ۱۰۰ نفر از کارکنان شهرداری منطقه ٥ انجام شده است.

او خاطر نشان کرد که از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا ، كاركنان اداره سلامت شهرداری منطقه٥ ، روزانه میزان تب کارکنان را ارزیابی می‌کنند  و علاوه بر آن ، واحد ها و سرویس‌های بهداشتی ضد عفونی می‌شوند.

توزیع ماسک و مواد ضد عفونی دست و سطوح بین کارکنان از اقدام‌های روزانه شهرداری منطقه ٥ است.

مرحله اول طرح غربالگری و پایش سلامت کارکنان شهرداری منطقه٥ ، اواخر فروردین ماه اجرا شد.