تبادل اطلاعات با شهرداری بارسلون اسپانیا

جلسه ویدیو کنفرانس مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه شهرداری منطقه ۲۲ با روابط عمومی شهرداری بارسلون اسپانیا ظهر امروز سه شنبه ۳ تیر ماه۹۹ برگزار شد.

0

به گزارش پیام اقتصاد به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ این جلسه در راستای اهتمام به دیپلماسی شهری اثربخش، نیل به حکمرانی مطلوب شهری و ارتقاء هوشمندسازی شهری با موضوع مقابله با بحران جهانی شیوع ویروس کرونا برگزار شد.
در این گفتگو‌ دکتر تقوی نژاد قائم مقام مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران در خصوص فعالیت های شهرداری تهران در خصوص نحوه اطلاع رسانی در خصوص کرونا توضیحاتی داد.

سپس علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی منطقه ۲۲ نیز در خصوص عملکرد روابط عمومی منطقه ۲۲ شهرداري تهران توضیحاتی داد.

در ادامه محسن محمدیان مدیر ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: ویروس کرونا در تهران همه نهادها را درگیر کرد. یکی از بخش های  که درگیری مستقیم با این موضوع داشت شرکت بهره برداری متروی تهران بود.
اما با توجه به اینکه پیش از کرونا نیز روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو از شیوه های نوین ارتباطی در خصوص اطلاع رسانی استفاده  کرده بود در این ایام نیز توانستیم ارتباط خود را با خبرنگاران و رسانه های خبری حفظ کنیم و آنها به عنوان بازوی کمکی در این ایام اقداماتی را که درخصوص مقابله با ویروس کرونا در متروی تهران انجام شد را اطلاع رسانی کنیم.
همچنين در خصوص الگوهای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی  در مورد شریان های ارتباطی شركت با شهروندان، نحوه پاسخگویی و افکار سنجی توضیحاتی داد.