شهردار منطقه ۲۱ از همکاران اداره روابط عمومی این منطقه تقدیر کرد

همزمان با “هفته روابط عمومی و ارتباطات” و ضمن رعایت موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی رحمانی شهردار ورودی غربی پایتخت با مدیر و کارشناسان اداره روابط عمومی منطقه ۲۱ دیدار کرد.

0

به گزارش پیام اقتصاد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ ، رحمانی در ابتدای این نشست صمیمی ضمن تبریک فرارسیدن هفته روابط عمومی و ارتباطات به همکاران شاغل در این حوزه حساس گفت: امروزه انتظار از مجموعه روابط عمومی، تنها اطلاع رسانی نیست بلکه مهم ترین وظیفه ای که جایگاه اصلی این مجموعه را نمایان می سازد؛ مبحث خطیر فرهنگ سازی است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی، چراغ راه را ترسیم می کند، افزود: در بسیاری از موارد با اطلاع رسانی درست و ارتباط غیرمستقیم با شهروندان، بسیاری از کارها بدرستی انجام می گیرد.

رحمانی با اشاره به این نکته که روابط عمومی در امر شفاف سازی می تواند کمک بزرگی به مجموعه مدیریت شهری کند؛ یادآور شد: در حوزه اجرا با انبوهی از محدودیت ها و موانع مواجهیم که می توان با تغییر نگرش و طرز تفکر، همچنین با برقراری ارتباط موثر با ذینفعان از کنار آنان با موفقیت طی مسیر کرد.

بنا بر این گزارش؛ طی این نشست صمیمی، همکاران اداره روابط عمومی منطقه ۲۱ هر یک به بیان مسائل خود در حوزه کاری پرداختند و از رهنمودهای شهردار منطقه در راستای بهبود عملکردی شان بهره مند شدند.

در پایان این نشست صمیمانه، رحمانی شهردار منطقه ۲۱ از مدیر و کارشناسان اداره روابط عمومی این منطقه به پاس زحمات شان در سال گذشته تقدیر کرد.