شهردار منطقه ۵: هيچ لذتي بهتر از خدمت به مردم نيست

شهردار منطقه ۵ پایتخت در دیدار با رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: بر اين باور هستم كه خدمت به مردم، بايد صادقانه و بی منت و همراه با خلوص نيت باشد.

0

به گزارش پیام اقتصاد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در این دیدار که در دفتر شهردار انجام شد، مجتبی سالک، تعامل شهرداری منطقه ۵ با سازمان بسیج شهرداری تهران را فوق العاده، توصیف کرد و اظهار داشت: شهرداری منطقه ۵، در مباحث مختلف همچون پيشگيري از ابتلا به ویروس کرونا و مقابله با اين ويروس، پويش هاي کمک مومنانه به نیازمندان، اهدا خون، نذر ۱۱۰ قربانی ویژه عید سعید قربان، برگزاري مراسم های مناسبتی و سایر فعالیت های خداپسندانه، تعامل، همفکری و همیاری بسیار مطلوب با سازمان بسیج شهرداری تهران، داشته و اين همه، قابل تحسين و قدرداني است.

▪️در این نشست، شهردار منطقه ٥ نیز فعالیت های سازمان بسیج شهرداری تهران را در خدمت رسانی به مردم و همچنین کارکنان شهرداری، بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

▪️فريدون حيدري اظهار داشت: انسانی به بالاترین درجه رشد و تعالی می رسد که فعالیت هایش برای رضای خداوند متعال باشد و همواره و همیشه، خدا را ناظر بر اعمالش ببیند.

▪️فریدون حیدری‌ اظهار داشت: اعتقاد قلبی من این است که انسان باید در زندگی، به گونه ای عمل کند و گام بردارد که خداوند از اعمال و رفتارش لذت ببرد‌.

▪️شهردار منطقه ۵ خاطر نشان کرد: بر اين باور هستم كه خدمت به مردم، بايد صادقانه و بی منت و همراه با خلوص نيت باشد.

▪️رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: میزان بالاي تعامل شهرداری منطقه ۵ با سازمان بسیج شهرداری تهران، سبب شده است تا امر خدمت رسانی به مردم، با سرعت و کیفیت قابل قبول انجام شود.

▪️سالک تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که همواره در کنار مردم باشیم و برای رضای خداوند سبحان تلاش کنیم.

▪️در این دیدار، علی رضا رئیسی، فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه نيز، فعالیت های بسیج منطقه را تشریح کرد و اظهار داشت: در هر برهه ای از زمان که احساس کردیم مردم مشکل داشتند، در کنار مردم بودیم، هستیم و خواهیم بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

▪️در این دیدار، درباره چگونگي برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان و ماه محرم در منطقه ۵، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مطابق با دستورالعمل هاي ستاد مقابله با کرونا، بحث و تبادل نظر شد.