صدور کارت اعتباري خريد لوازم‌خانگي تا سقف ۵۰۰ ميليون ريال در شعب بانک اقتصادنوين

پیام اقتصاد : بانک اقتصادنوين با معرفي «کارت اعتباري انتخاب نوين»، شرايط خريد اقساطي کالاي لوازم‌خانگي با نرخ سود و شرايط بازپرداخت ويژه را براي مشتريان خود فراهم کرد.

0

به گزارش پیام اقتصاد به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، اين بانک در راستاي حمايت از مصرف‌کنندگان، افزايش قدرت خريد هم‌وطنان گرامي و حمايت از توليدات شرکت‌هاي داخلي، در تفاهم‌نامه‌اي با «گروه صنعتي انتخاب الکترونيک (اسنوا)» تا سقف ??? ميليون ريال کارت اعتباري، با نرخ ?? درصد و بازپرداخت ?? قسط ماهانه به مشتريان خود ارائه مي‌کند.
متقاضيان واجد شرايط، براي بهره‌مندي از مزاياي اين طرح مي‌توانند به يکي از نمايندگي‌هاي مجاز اسنوا در سراسر کشور مراجعه و پس از دريافت پيش‌فاکتور معتبر (ممهور به مهر نمايندگي مربوطه) به هر يک از شعب بانک اقتصادنوين مراجعه کنند.

گفتني است، گروه صنعتي انتخاب در حوزه توليد لوازم‌خانگي مانند يخچال و ‌فريزر، صوتي و تصويري، اجاق‌گاز، ماشين‌هاي لباس‌شويي و ظرف‌شويي، فعال بوده و با دارا بودن بيش از ۱۰۰۰ فروشگاه زنجيره‌اي و نمايندگي فروش در سراسر کشور، به عرضه لوازم خانگي مي پردازد.

مشتريان ارجمند مي توانند براي آگاهي از محصولات و نمايندگي‌هاي فروش اسنوا، به سايت اين شرکت به آدرس snowa.ir مراجعه کنند.

همچنين شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور و کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتريان بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ آماده راهنمايي مشتريان گرامي براي دريافت اين تسهيلات ويژه هستند.