ویژه برنامه‌های هدیه‌ای به دختران شهر

شهرداری منطقه ۸، از اجرای برنامه‌ها و مراسم متنوع به مناسبت زادروز خجسته کریمه اهل بیت، حضرت معصومه(س) و روز ملی دختران، با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

0

به گزارش پیام اقتصاد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، «مهناز استقامتی» با تاکید بر سخن پیامبر اعظم(ص) که دختران مایه برکت و بشارت‌اند، گفت: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) مراسم جشن و مولودی‌خوانی همراه با مسابقات ورزشی مختص بانوان در خیریه حضرت زینب(س)، تکریم از دختر شهید مدافع حرم، اجرای مسابقات هنری به طور مجازی، پویش دوشنبه‌های ورزشی در بوستان تمدن، تقدیر از قهرمانان و برگزیدگان برنامه‌های ورزشی و پویش “من دخترم را دوست دارم” همراه با اهدا جوایز به برگزیدگان مسابقه برگزار می‌شود.

‎استقامتی با اشاره‌ به ویژه برنامه‌ مجموعه‌های شهربانو به مناسبت روز دختر افزود: ثبت‌نام رایگان در کلاس‌های ورزشی و تفریحی به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) در دهه کرامت، استفاده رایگان از خدمات آتلیه عکاسی، گل آرایی و تزیین مجموعه‌های شهربانو، برگزاری چندین مسابقه از جمله مسابقات نمایشی ژیمناستیک در مجموعه شهربانو ۲، آمادگی جسمانی در مجموعه‌های شهربانو ۱ و۲، خیاطی (برش و دوخت پارچه)، نقاشی با موضوع ولادت حضرت معصومه(س) و دل‌نوشته‌های دخترانه از جمله خدماتی است که در مجموعه‌های شهربانو به دختران ارائه می‌شود.

‎ منطقه گفت: ویژه برنامه‌ای با همکاری اداره کل بانوان برای دختران شهر تهران در میدان نبوت برگزار می‌شود. این ویژه برنامه شامل ایستگاه‌های مشاوره، دلنوشته و اهدا گل به دختران بوده که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، سوم و چهارم تیرماه برپا خواهد شد.