رئیس هیأت‌مدیره: منابع مردمی بانک‌آینده از مرز ۳۲۰ همت عبور کرد

در چهارمین مجمع ارزیابی عملکرد شعب در سطح معاون و مدیران امور شعب که با حضور مدیرعامل، هیأت‌مدیره، هیأت‌عامل و شماری از مدیران امور و رؤسای ادارات مرکزی برگزار شد، جناب آقای کحالی، رئیس هیأت‌مدیره بانک، از عبور منابع مردمی بانک از مرز ۳۲۰ همت خبر دادند.

0

به‌گزارش روابط‌عمومی بانک‌آینده؛ رئیس هیأت‌مدیره با اشاره به برنامه‌ریزی و مدیریت جدید در حوزه معاونت امور شعب اظهار داشتند: در نتیجه‌ی این تغییر رویکرد، وضعیت منابع بانک نیز متفاوت شده است و هم‌اکنون شاهد آن هستیم که منابع مردمی بانک از مرز ۳۲۰ همت، عبور کرده است. ایشان ادامه دادند: شأن بانک‌آینده را به‌مراتب فراتر از این مرز می‌دانیم و معتقدیم؛ بانک آینده شایستگی آن را دارد که سهم بیشتری از منابع کشور را جذب نماید.

جناب آقای کحالی با اشاره به نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد شعب در شاخص جذب‌منابع، رشد ۱۶ درصدی حساب‌های جاری را بسیار حائز اهمیت خوانده و این‌‌که تقریباً تمام واحدهای بانک در بخش منابع جاری در حد مطلوب عمل کرده و روندی رو به رشد داشتند را قابل‌تقدیر دانستند. ایشان هم‌چنین تصریح کردند که انتظار می‌رود؛ میانگین منابع در تمامی موارد اعم از: جاری، قرض‌الحسنه، کوتاه‌مدت و بلندمدت نیز به هم نزدیک‌تر شوند.

رئیس هیأت‌مدیره بانک از کنترل ناترازی نقدینگی به‌عنوان دیگر دستآورد شعب یاد کردند و افزودند: در سال گذشته، ناترازی نقدینگی (اضافه‌برداشت) یکی از چالش‌هایی بود که با آن مواجه بودیم که با تلاش و زحمات همکاران شعب، موفق به کنترل آن شدیم که این خود، نشان‌دهنده اقبال و اطمینان بیشتر مشتریان به بانک آینده است.

ایشان ضمن قدردانی از تلاش شعب در تحقق این مهم، تأکید کردند که بسترها و ابزارهای لازم در این خصوص در اختیار شعب قرار گیرد تا با سهولت بیشتری در این حوزه فعالیت نمایند. جناب آقای کحالی، رئیس هیأت‌مدیره با تأکید مجدد بر اهمیت دو عامل سودآوری و کنترل ناترازی نقدینگی، اطمینان‌خاطر دادند که دست‌یابی به این دو اصل، بانک‌آینده را به روزهای اوج خود باز خواهد گرداند.