درمانگاه‌های شهرداری به چرخه درمان بیماران کرونا وارد خواهند شد

پیام اقتصاد: مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران اولین سازمانی بود که در کنار وزارت بهداشت آمادگی خود را اعلام کرد. گفت: درمانگاه‌های شهرداری تهران از این پس به چرخه درمان بیماران مبتلا به کرونا وارد خواهند شد.

0

به گزارش فرازنیوز، حمید چوبینه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران گفت: اقدامات ما در چند حوزه تقسیم شد که یکی از این حوزه ها بهداشت و پیشگیری بوده است که از قبل از ورود ویروس به کشور دستورالعمل هایی را به سازمان های درگیر ارائه کرده بودیم.

مدیر عامل شرکت شهر سالم افزود: بیش از ۵۰ هزار مورد از این ماسک ها را به همراه ۳۰۰ عدد محلول ضدعفونی کننده دست و ۲۰۰ عدد محلول ضدعفونی کننده سطوح را در اختیار اداره کل پشتیبانی قرار دادیم. به شرکت های مختلف نظیر سازمان آتش نشانی شهر تهران امکانات مورد نیازشان و به بسیاری از ساختمان های شهرداری تهران تب سنج‌های مورد نیازشان را ارائه دادیم.

همکاران بنده از همان روزهای ابتدایی آموزش هایی را برای کارکنان اتوبوسرانی، مترو، و تاکسیرانی قرار دادند تا هم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن این اماکن اقدام کنند و هم در حوزه پیشگیری ورود کرده باشند.

یکی از اقدامات دیگر که مورد توجه وزارت بهداشت بود بحث درمان پرسنل شهرداری تهران در هجده مرکز شهرداری تهران بود. بار ابتلا به کرونا سنگین است و دیگر بیمارستانهای وزارت بهداشت جوابگوی این حجم از بیماران نیست و از این رو در تعدادی از درمانگاه‌های شهرداری تهران اقدام به ارائه خدمات درمانی خواهیم کرد.

اگر پرسنل شهرداری تهران و به خصوص بازنشستگان نیاز به اقدامات درمانی داشته باشند هم در خانه و هم در مراکز شهرداری تهران به آنها امکانات درمانی خواهیم داد.