كنترل روزانه كولر تمامي قطارهاي مترو

پیام اقتصاد: نايب رييس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: براي رفاه حال بيشتر مسافران کولر تمامی قطارهای مترو طی روز در چند مرحله كنترل مي شوند.

0

به گزارش پیام اقتصاد به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه فرنوش نوبخت، با اعلام اینکه هواساز ایستگاه‌های مترو به منظور خنک كردند فضاي ايستگاه ها فعال هستند.افزود: كولر تمامي قطارها طی چند مرحله کنترل می‌شوند تا با توجه به گرم شدن هوا، شهروندان راحت تر از ماسك استفاده كنند.

وي در ادامه با اشاره به اينكه طبق ابلاغ ستاد ملي مبارزه با كرونا از امروز ادارات با تمامي ظرفيت شروع به كار كرده اند تصريح كرد: استفاده از ماسك از ۱۶ فر وردين ماه ۹۹ كه كار در سطح جامعه آغاز شد ابلاغ گرديد.

وي افزود: طبق تاكيد مجدد رييس جمهور استفاده از ماسك در حمل و نقل عمومي الزامي است و ما نيز در ۱۲۷ ايستگاه مترو ي تهران و حومه غرفه هاي عرضه ماسك را ايجاد كرده ايم و در صورتي كه شهروندي فاقد ماسك باشد مي تواند نسبت به تهيه آن اقدام كند.

نوبخت گفت: اجبار استفاده از ماسک در راستای حفظ سلامت شهروندان است که به صورت جدی در شبكه مترو پیگیری می‌شود.

وي در ادامه از مسافران خواست تا زمان سفر خود را مديريت كنند و گفت براي افزایش رفاه حال شهروندان در هنگام استفاده از متروي تهران سرفاصله حرکت قطارها را در خوط دو و سه كاهش داده ايم و امیدوارم با این کار شاهد کم شدن ازدحام جمعیت در ایستگاه هاي متروی تهران باشیم.

لازم به توضیح است در حال حاضر سرفاصله حرکت قطارها در خطوط ۱و ۴ سه و نیم دقیقه است ودر خط دو از سه و نیم دقیقه به سه دقیقه و در خط سه از هفت دقيقه به شش دقيقه کاهش یافته است.