تاکید سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ بر لزوم جلوگیری از مهاجرت ساکنین بومی منطقه

سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ با اشاره به لزوم جلوگیری از مهاجرت ساکنین بومی منطقه بر ضرورت ایجاد انگیزه و حس تعلق محلی تاکید کرد.

0

به گزارش پیام اقتصاد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مجید رباطی سرپرست منطقه به همراه جمعی از معاونین و مدیران ضمن بازدید از سرای محله سلیمانی با دبیر شورایاری و مدیر محله نیز دیدار و گفت و گو کرد.

رباطی ضمن استماع گزارش عملکرد از سوی دبیر شورایاری و مدیر محله تیموری از زحمات صورت گرفته قدردانی کرد و خواستار اجرای فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با رویکرد خدمات رسانی به شهروندان در مقیاس یک یکم شد.

وی با اشاره به بافت متراکم و عرض کم معابر، ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت شهروندان با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود را هدف اصلی منطقه اعلام کرد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ایجاد محله ای شاد، با اجرای ویژه برنامه های مفرح در محلات با حضور چهره های مطرح کشور پس از ایام کرونا بسیار حائز اهمیت می باشد.

رباطی تعامل و مشارکت شورایاری و دفاتر نوسازی با مدیریت شهری را در تغییر ساختار محلی ضروری دانست و بر آمادگی همه جانبه منطقه برای ارائه خدمات نیز تاکید کرد.