مدير روابط عمومي شركت بهره برداري متروي تهران و حومه موفق به كسب لوح مسئولیت اجتماعي شد

همزمان با برگزاری چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی، شركت بهره برداري متروي تهران و حومه طبق راي هيات داوران در حوزه مقابله با کرونا موفق به كسب جایزه مسئوليت اجتماعي شد.

0

به گزارش پیام اقتصاد به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه؛ این مراسم، صبح روز يكشنبه ۱۵ تیرماه سال۱۳۹۹ در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد.

در این رخداد حجت الاسلام و المسلمین دكتر سید سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط‌عمومی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی در خصوص “روابط‌عمومی در شرایط اضطراری؛ ارتباطات انسانی و مسئولیت اجتماعی در شرایط کرونا” و “چالش‌ها و فرصت‌های اطلاع‌رسانی در حوزه کرونا” سخنرانی کردند.

در پايان اين مراسم از روابط عمومی‌های ساعی در حوزه مقابله با کرونا با اعطای نشان روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی تجلیل بعمل آمد و از محسن محمديان مشاور مديرعامل و مديرارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه به عنوان روابط‌عمومی‌ ساعی در حوزه مقابله با بیماری کرونا  در حوزه مسئوليت اجتماعي با اهدا لوح  تقدير شد.

گفتني است از  جلد اول کتاب “روابط‏‌عمومی در عصـر کـرونا” نيز در اين جشنواره رونمایی شد.